Good evening, Dr. Psychologist.

Helvete också! Är på en riktig deppig pisshumör nu, jag vill helst sitta och gråta men jag har verkligen fått nog av det. Jag har spillt för mycket tårar den senaste tiden (skyller på mig själv), så jag har bestämt mig att trycka in mig en massa glass med choklad och strössel samtidigt som jag ska titta på en komedi film. Vill få lite gott skratt än en massa hej-kom-och-skjut-mig känslor. Men imorgon blir det mycket workout efter att ha gottat i mig en massa smått och gott under helgen, hihi. Pffuuh, thank god att jag skaffade blogg igen! Det är som mitt eget lilla terapi, eller psykolog.
Så jag kommer ha kvar detta i fortsättningsvis :)

Nu ska jag titta på film, det blir Ice Age hahaha!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0