Power to my people!



Jag är väldigt glad över detta, det är väldigt modigt och starkt gjort av dom att visa sin stöd till folket i Iran som lever ständigt i tryck, våld, tortyr och avrättningar. Vi måste kunna påverka politikerna och resten av världen att hjälpa folkets kamp mot diktatur. Det som sker i Iran måste ta ett slut, regeringen måste bort! Det ska inte finnas nån existens för dom, dom är monster! Ni vill verkligen inte höra vad dom gör med folket, speciellt mot ungar människor oavsett kille eller tjej. Jag har fått höra och läsa om så hemska händelser den senaste tiden, sen efter valet, att jag storgråter och förbannar varenda jävla äckel i regeringen! Att man kan vara så kallblodig och omänsklig, grym med andra ord, mot sitt eget folk! Jag har varit så nära att förlora några av mina kusiner i Iran men någon i himlen har vakat över dom och gett dom mirakel. Power and love to my people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0